�D]�^&����~ c7V|ਜ਼*`��{nR�Ec O�:O ����c���U[���z6+.�m�*.D3'�s���?�E�����R�(���4�K�uU�@�h��Z����L?h���Q��n/�D*����w��gil����M�����j���`XHȓnw4��/=x��x4i$�7��LBx���90`�с�~+��X�C� �m� �E�;D�juO�_��eq���v��ŀ�]r�W�ﷰ_?�d'�,:E5\�@R�`at��<�Oʝ�������겡��2� 9,�R

Pomoc

O ile mogę zawnioskować i jaki będzie koszt pożyczki

Last updated 06/30/2023 - 14:13

O ile mogę zawnioskować

Kwota kolejnej pożyczki, którą możemy Ci zaoferować, będzie widoczna na Twoim profilu po uprzednim zalogowaniu się.

Kwotę, o którą możesz wnioskować, będziesz mógł również sprawdzić, kontaktując się telefonicznie z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 22 388 88 88 lub 660 168 100.

Pamiętaj także o możliwości zamówienia rozmowy telefonicznej korzystając z zakładki „Skontaktuj się z nami” na naszej stronie internetowej (www.wonga.pl). Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w najkrótszym możliwym czasie. Oczekiwanie na kontakt z naszej strony zwykle trwa nie dłużej niż 5 minut (czas w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta).

Ustalenie kwoty, którą możemy Ci pożyczyć, zależy od wielu czynników, m.in. naszego systemu analizującego Twoją zdolność kredytową.

Otrzymałeś decyzję pozytywną? Sprawdź, jak możesz spłacić swoją pożyczkę.

Jaki będzie koszt kolejnej pożyczki

Koszty Twojej pożyczki będą widoczne po wybraniu opcji: Moje konto – Dane osobowe. Przykład Ramowej Umowy Pożyczki, możesz znaleźć na stronie główniej www.wonga.pl - na samym dole strony w zakładce „Dokumenty”.

Wysokość prowizji zależy od:

  • długości okresu spłaty pożyczki
  • informacji uzyskanej na Twój temat w Biurze Informacji Kredytowej (BIK). Im lepsza ocena punktowa w BIK, tym niższa prowizja
  • historii współpracy z Wonga, w szczególności terminowych spłat poprzednich pożyczek.

Czy konieczne jest wzięcie kolejnej pożyczki

Ramowa Umowa Pożyczki zawarta po wydaniu pozytywnej decyzji i wypłacie pierwszej pożyczki na Twoje konto bankowe ułatwia wzięcie następnej pożyczki w Wonga, ale nie obliguje do wnioskowania o kolejne pożyczki.

Wniosek o pożyczkę możesz składać samodzielnie z poziomu swojego konta („Moje Konto”), zostanie on rozpatrzony indywidualnie w oparciu o szereg różnych czynników.

O kolejną pożyczkę możesz aplikować również telefonicznie, kontaktując się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Konsultant przekaże Ci istotne informacje. Jeżeli zdecydujesz się na złożenie wniosku, to informacje o warunkach pożyczki znajdziesz w Formularzu Informacyjnym, który zostanie wysłany na Twój adres email zapisany w naszym systemie. W przypadku udzielenia pożyczki, harmonogram spłat, numer konta do spłaty oraz warunki finansowe pożyczki, otrzymasz email-em („Potwierdzenie wypłaty dla pożyczki”).

Złożenie wniosku podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem nie trwa długo. Jeśli decyzja o przyznaniu pożyczki będzie pozytywna, to pieniądze zostaną natychmiast wysłane na Twój rachunek bankowy.

Wypłata może zostać zaksięgowana na Twoim rachunku bankowym w ciągu kilkunastu minut, a najpóźniej następnego dnia roboczego. Jest to uzależnione od banku, w którym posiadasz rachunek.

Sprawdź godziny pracy Twojego banku.