��S�����,r�W�,O�Ty[66�s��.S ��xR�y��7�cL��ښ�Xѳ���C񗚘%sB�lH���1�7��R� JyS ��9�\HY.P��$��;�##���M�y��4����Hf~ɛ�|�3�6�h��&�~&��FZ��+ 4��q��~��݁��d}�O-g����{�@�B�U P���hA�*8�<� y��k VXC#��%6ZKu���]����%U]�+W�j~������Q(v%�zh��&j�����0�����'�����\L��vsq�Pqj����s!�

Raport z ilościowego badania certyfikacyjnego dla Wonga

Badanie zostało przeprowadzone na zlecenie Wonga przez Experience Institute we wrześniu 2023 roku. Celem badania była ocena satysfakcji Klientów Wonga na następujących wymiarach: oceny współpracy z firmą, planu ponownego skorzystania z usług Wonga, a także ocena firmy i produktów. Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI (wywiadów telefonicznych) i zrealizowane na próbie 400 klientów Wonga. Respondentom zostały zadane pytania, na ile zgadzają się z poszczególnymi stwierdzeniami dotyczącymi Wonga, w skali 1 – 7, gdzie 1 oznacza, że zdecydowanie się nie zgadzam, a 7 - że zdecydowanie się zgadzam z danym stwierdzeniem. Wyniki badania nie uwzględniają odpowiedzi „nie wiem/trudno powiedzieć”.

Wyniki dla poszczególnych stwierdzeń:

  1. „Wonga dba o mnie jako klienta” respondenci (N=394) ocenili odpowiednio na skali 1-0%, 2-2%, 3-3%, 4-3%, 5-10%, 6-11%, 7-71%, co daje zbiorczy wynik top3box 92%
  2. „Wonga dobrze zaspokaja moje potrzeby” respondenci (N=397) ocenili odpowiednio na skali 1-1%, 2-0%, 3-3%, 4-1%, 5-12%, 6-12%, 7-70%, co daje zbiorczy wynik top3box 94%
  3. „Wonga kieruje się moim dobrem jako klienta” respondenci (N=387) ocenili odpowiednio na skali 1-3%, 2-2%, 3-4%, 4-5%, 5-13%, 6-13%, 7-59%, co daje zbiorczy wynik top3box 86%
  4. „Wonga komunikuje się ze mną w jasny sposób” respondenci (N=398) ocenili odpowiednio na skali 1-1%, 2-0%, 3-1%, 4-1%, 5-4%, 6-9%, 7-85%, co daje zbiorczy wynik top3box 98%
  5. „Wonga traktuje mnie uczciwie” respondenci (N=395) ocenili odpowiednio na skali 1-2%, 2-1%, 3-1%, 4-2%, 5-9%, 6-9%, 7-76%, co daje zbiorczy wynik top3box 94%
  6. „Wonga dotrzymuje obietnic” respondenci (N=389) ocenili odpowiednio na skali 1-1%, 2-0%, 3-1%, 4-2%, 5-7%, 6-10%, 7-79%, co daje zbiorczy wynik top3box 97%
  7. „Wonga traktuje mnie indywidualnie” respondenci (N=388) ocenili odpowiednio na skali 1-5%, 2-1%, 3-3%, 4-5%, 5-11%, 6-9%, 7-67%, co daje zbiorczy wynik top3box 86%
  8. „Wonga to firma, z którą mogę się zawsze dogadać” respondenci (N=374) ocenili odpowiednio na skali 1-0%, 2-1%, 3-1%, 4-3%, 5-10%, 6-12%, 7-74%, co daje zbiorczy wynik top3box 95%
  9. „W Wonga mają wyjątkowo miłą i pomocną obsługę” respondenci (N=360) ocenili odpowiednio na skali 1-0%, 2-0%, 3-1%, 4-2%, 5-6%, 6-12%, 7-79%, co daje zbiorczy wynik top3box 97%
  10. „Wonga to firma, której mogę zaufać” respondenci (N=389) ocenili odpowiednio na skali 1-1%, 2-1%, 3-2%, 4-2%, 5-10%, 6-11%, 7-73%, co daje zbiorczy wynik top3box 94%
  11. „Wonga ma wygodne rozwiązania na nieprzewidziane sytuacje” respondenci (N=373) ocenili odpowiednio na skali 1-0%, 2-0%, 3-1%, 4-3%, 5-9%, 6-13%, 7-73%, co daje zbiorczy wynik top3box 95%
  12. „Wonga ma jasne i przejrzyste zasady udzielania pożyczek” respondenci (N=396) ocenili odpowiednio na skali 1-1%, 2-0%, 3-2%, 4-1%, 5-5%, 6-12%, 7-79%, co daje zbiorczy wynik top3box 96%
  13. „Wonga ma lepszą ofertę niż konkurencja” respondenci (N=323) ocenili odpowiednio na skali 1-3%, 2-3%, 3-3%, 4-8%, 5-15%, 6-16%, 7-52%, co daje zbiorczy wynik top3box 83% 
  14. „W Wonga mam zawsze pieniądze pod ręką” respondenci (N=384) ocenili odpowiednio na skali 1-1%, 2-1%, 3-2%, 4-3%, 5-7%, 6-9%, 7-77%, co daje zbiorczy wynik top3box 94%
  15. „Wonga ma atrakcyjne promocje i kody rabatowe” respondenci (N=304) ocenili odpowiednio na skali 1-4%, 2-3%, 3-4%, 4-8%, 5-14%, 6-10%, 7-56%, co daje zbiorczy wynik top3box 81%

Dodatkowo zostało zadane pytanie: " Jak ogólnie ocenia Pan/i swoje zadowolenie z usług Wonga?". Wyniki odpowiedzi 400 respondentów wskazują, że 96% klientów jest zadowolonych z usług Wonga.

Dodatkowo zostało zadane pytanie: „Na ile prawdopodobne jest, że polecił/a/by Pan/i korzystanie z usług Wonga swoim przyjaciołom lub znajomym zainteresowanym ofertą w tej dziedzinie?". Wyniki odpowiedzi 400 respondentów wskazują, że 96% poleciłoby korzystanie z usług Wonga swoim przyjaciołom lub znajomym.

Sprawdź ofertę Wonga >>

Listopad 2023